الثلاثاء، 14 أكتوبر 2008

learn&refresh

بسم الله الرحمن الرحيم

فى هذا المشروع ان شاء الله سنعرض فى كل اسبوع تقريبا حاله اكلينيكيه من واقع دراستنا ومن واقع مستشفانا على غرار المواقع العالمية الكبرى الا اننا سنركز على ان تكون هذه الحالات من مستوانا نحن وفى مجال دراستنا فقط .نذكر أن هذه الحالات من مستشفانا مستشفى جامعة طنطا واقعيه بالكامل وكل ما هو مدرج معها . أعتذر فى حالة وجود بعض التدخل حتى تكتمل الحاله.
سيكتب التعليق النهائى ان شاء الله بعد انتهاء الزملاء من التعليقات
نشكر فى ذلك أساتذتنا الذين أمدونا بما احتجناه وطلبناه.


نذكر أن هذا المشروع خاص بالفرقة الخامسة وما قبلها سأحاول ألا أتطرق الى الجراحة أو النساء والتوليد الا بعد الدراسة اللازمة منى ومن زملائى فى الدفعة ................والله الموفق

هناك 6 تعليقات:

أحمد سعيد بسيوني يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

والله والله فرحت من قلبي لما شفت مدونتك

انا فاكر يوم ما قلتي على الفكرة ، بس لم اتوقع انك تنفذها بالسرعة دي

وعموما الفكرة رائعة ... وبانتظار منك الاروع

وابقى افتكر اني اول واحد علق لك عليها

ويا رب تستمر معانا ونتعلم منها اكتر واكتر

واسمحلي ممكن ابقى اشارك فيها بكام حالة كده ان شاء الله تعالى

الى الامام دوما يا شوشو - دلع شادي- وربنا مايحرمناش منك

تحياتي القلبية الخالصة

احبك في الله

shady gad يقول...

أنا اسعد انك تكون أول واحد يعلق وأنا ما كنتش ناوى انى ابعت تعليقات على كلام الزملاء بس انت اغلى مما اريد

بالمناسبه أنا بحب شوشو أوى

باجوجو يقول...

شادى حبيب قلبى

الفكرة جامدة يا بوب

ربنا يوفقك كده وتكمل المشوار

ونشوف الحالات بتاعتك ونستفيد

وإن اشاء الله هتابعك أول بأول

تقبل مرورى

shady gad يقول...

حبيب قلبى رامى
انا فرحت لما شوفت تعليقك من اول الزوار وفرحت لما انت علقت تعليقات صحيحة على الحاله الاولى انا كنت فاكرها هتعقد

غير معرف يقول...

فكره ممتازه د/شادي

اكيد هتعلمنا كتير

سالي ابو الاسعاد

shady gad يقول...

شكرا مرة تالته للدكتورة سالى المرتين كانوا فى التعليق على الحاله الاولى